Луганщина – це не тільки конфлікт. Нам необхідно більше позитиву
«Луганщина – привітна, різноманітна, моя!» — саме ці слова стали девізом семінару на тему: «Комунікативна політика в Луганській області, як ключовий фактор створення позитивного іміджу регіону, підвищення інвестиційної привабливості й активізації роботи з міжнародними донорами».
З вітальним словом захід відкрила Ольга Лішик, заступник голови облдержадміністрації, яка відзначила актуальність іміджевої і комунікативної політики у розвитку Луганської області.
Людмила Довгоновська, начальник управління стратегічних комунікацій Департаменту масових комунікацій Луганської облдержадміністрації, зазначила: "Якою Ви бачите Луганщину? Ті, хто тут проживає, і ті, хто гостював або й ніколи не бував. І найголовніше, якою хочете її бачити у майбутньому? Про позиціонування Луганщини, її впізнаваність, бренд і комунікативну політику говорили сьогодні в облдержадміністрації. Результатом спільних зусиль великої творчої команди стали проекти брендбуку області і Комунікативної стратегії. Попереду ще багато роботи з їх реалізації. Головне, що ЛУГАНЩИНА - це перш за все ЛЮДИ! І все це заради майбутнього людей тут. Не на крайньому - на передньому рубежі УКРАЇНИ! Луганщина - привітна, різноманітна, МОЯ."
Ганна Борова, радник ПРООН з питань примирення та соціальної єдності, експерт Проекту «Відновлення врядування та примирення на територіях України, що постраждали від кризи» Програми відновлення та налагодження миру ПРООН, презентувала проект Комунікативної стратегії Луганської області, розповіла про те, що Стратегія повинна допомогти у вирішенні актуальних питань стану інформаційного простору Луганщини та підкреслила важливість бренду області для підвищення позитивного іміджу та загалом привабливості регіону для партнерів.
Борис
Червонний, заступник директора Агенції регіонального розвитку
Луганської області, розповів, що Агенція небайдужа до питання розробки
та впровадження Комунікативної Стратегії області, тому виготовила перший
пробний екземпляр брендової продукції, відповідно до брендбуку
Луганської області, який став результатом плідної колективної роботи
громадськості, науковців, Агенції регіонального розвитку, структурних
підрозділів ОДА, завдяки дієвій підтримці ПРООН.
Під час семінару
були озвучені та продемонстровані напрацювання щодо створення брендбуку
Луганської області та презентаційні відео про туристично привабливі
місця краю. Було відзначено, що треба прикласти чималі зусилля, щоб
Луганщину перестали асоціювати зі збройним конфліктом, а сприймали як
привітний та різноманітний край і саме бренд області зіграє в цьому не
останню роль.
Руслан
Галгаш, директор Інституту економіки та управління Східноукраїнського
національного університету імені Володимира Даля, нагадав про сам
процес та дослідження - велику роботу, підтриману ПРООН, що передувала
показаним на семінарі результатам.
Ольга Шаповалова нагадала про роль ЗМІ в цьому процесі та експерименті з відео контентом для покращення іміджу Луганської області та представлення її в мережах Інтернет. Глядачі проглянули експериментальні відео сюжети про Біловодщину (сюжет, до речі зібрав більш ніж 7 тис. переглядів за три дні) та про Новоайдарщину.
Спікери неодноразово наголошували, що спланована, злагоджена і належним чином організована комунікація сприятиме підвищення рівню суспільної довіри до влади на підконтрольній частині Луганщини, а також відновленню її на тимчасово окупованій, нейтралізації агресивної інформаційної політики третіх сторін та згуртуванню суспільства.