У Сєвєродонецьку презентували новий бренд Луганської області
У заході взяли участь заступники голови облдержадміністрації Юрій Клименко та Геннадій Іваненко, керівник Програми з відновлення та відбудови миру ПРООН Віктор Мунтяну, радник ПРООН з соціальної згуртованості та примирення Ганна Борова, директор Департаменту зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності Денис Денищенко, заступник директора Департаменту масових комунікацій – начальник управління стратегічних комунікацій Людмила Долгоновська, представники громадськості.
«Побудова бренду Луганщини – це важливий фактор успішної діяльності для всіх сфер діяльності нашого регіону, – зауважив під час презентації заступник голови облдержадміністрації Юрій Клименко. – Якою світ знає Луганщину? В найкращому випадку – взагалі не знає, що таке Луганська область. У найгіршому – Луганщина пов’язана з військовими подіями, з проведенням в області Операції об’єднаних сил. На жаль, такий негативний імідж впливає на залучення інвестицій. Тому для нас дуже важливо показати Україні та світовій спільноті, що Луганщина дійсно талановита, працьовита, має промисловий потенціал та розвинутий аграрний сектор».
Над розробкою іміджу Луганської області протягом 9 місяців працювала робоча група за участі представників обласної адміністрації, міжнародних організацій, громадськості та науковців.
Віктор Мунтяну зазначив, що під час розробки бренду були залучені експерти з брендингу та піару, а також було широке публічне обговорення для виготовлення рекламного продукту.
«Частина нашої роботи спрямована на посилення соціальної згуртованості, тому що гордість за свою Батьківщину – важливий елемент згуртування довкола національної ідеї «Луганщина моя», – зазначив керівник Програми з відновлення та відбудови миру ПРООН.
В результаті область отримала комплексне дослідження стану ідентифікації населення, дві нові сучасні обласні програми, бренд та декілька реалізованих міні іміджевих проектів (відеоматеріали, календар «живих» костюмів, віртуальний тур, мобільна фото вистава та брендована пробна партія сувенірної продукції).
Тепер справа за головним - запровадити заходи щодо поширення напрацювань та проведення широкої інформаційної компанії серед населення, бізнесу, міжнародної спільноти.
Луганщині є чим пишатися, є купа ізюмінок та цікавинок, головне - люди, які різноманітні та привітні, працюють та прагнуть зробити життя тут краще.
Об‘єднання зусиль партнерів щодо покращення іміджу Луганської області в сучасному стані на заході визнали за необхідне.