Брендобудівництво

Протягом листопада 2020-лютого 2021 року у Луганській області було проведено конкурс художньої творчості «Тварини-символи Луганщини» за сприяння організації ГО «Громадський дім», Департаменту міжнародної технічної допомоги, інноваційного розвитку та зовнішніх зносин ЛОДА та Програми ООН з відновлення та розбудови миру.

Всього в конкурсі взяли участь більш ніж 1200 місцевих мешканців у чотирьох категоріях: молодша вікова – 794 роботи; середня вікова – 338 робіт; старша вікова – 28 робіт; цифровий малюнок – 18 робіт.

95

Для Луганщини бабак – тваринка особлива, оскільки є мешканцем степових просторів області й однією з тварин-символів поряд з конем та лисицею, які були виокремлені в результаті аналізу образних асоціацій мешканців Луганської області у 2018 році. Крім того, бабака можна побачити і на гербі Луганської області.

93

Як всі знають, Луганщина перша використала в промоції бренду інновацію Travelbox VR. Так вийшла в Світ брандована коробочка Луганщина.МОЯ, що перетворюється на спеціальний пристрій - VR окуляри завдяки яким можна розгялдати різні типи VR контенту.

380

Проєкт впроваджуватиметься в 4 громадах Луганщини: Білокуракинська, Кремінська, Марківська, Гірська, які є одними з 13 пілотних громад Луганської області, для яких за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру розроблено маркетингові стратегії та бренди.

370

У семи громадах Луганської області (Сєвєродонецька, Попаснянська, Щастинська, Рубіжанська, Кремінська, Троїцька, Білокуракинська) впроваджується проєкт «Підтримка місцевих товаровиробників. Вироблено на Луганщині. Луганщина Моя», 

418

Поки вони чекають на дозвіл, щодо участі в публічних масових заходах та брендових подіях, як-то «Байбак Fest», Етно Фестиваль Єдності, Лабораторії зняття стереотипів та інші. Та не сидять без діла.

664
← Попередня Наступна → 1 2 3 4
Показані 1-6 з 21