Представники 4-х районів обговорили комунікаційно-стратегічні речі
Захід відкрили представники Луганської облдержадміністрації.
Андрій Мітяєв, з Департаменту масових комунікацій Луганської ОДА, відмітив основні моменти необхідності ефективних комунікацій та надав інформацію, що зроблено в області з цього приводу. Зауважив на оновленні роботи обласної газети "Вісті Луганщини", поширенні технологій покращення якості телекомунікаційних сигналів та необхідності більшої роботи над якісним контентом.
Наталія Держак, Євген Овчаренко, Інна Семененко, Артем Беднарський, представники наукового середовища СНУ імені Володимира Даля та громадськості надали презентації щодо результатів опитування “Громадська думка: об'єднуючи фактори та уподобання мешканців Луганської області" та щодо ціннісних орієнтацій і міграційних настрої мешканців Луганської області, щодо результатів медіа-моніторингу представлення Луганської області у національних ЗМІ, презентували «Унікальні особливості регіону: коментарі та рекомендації від експертів міжнародних організацій, представників бізнесу та влади» .
Представники Агентства стійкого розвитку Луганського регіону та Луганського Агентства регіонального розвитку закликали усіх долучитися до процесу єднання щодо брендування та інтеграції місцевих брендів в обласні розробки цікавих подій.
Учасники з сільських районів за відгуками, були вдячні за цікавість заходу та приверненню їх уваги до загальних цінностей, речей, що можуть забезпечити позитивну промоцію Луганщини. Деякі згадали, що колись існували оглядові площадки для спостереження за сім'ями байбаків та цікавими ландшафтами, а деякі згадали, як у дитинстві були учасниками "циганських" маршрутів цікавих одноденних поїздок на конях.
Цікавим був коментар представника бізнесу: "Два роки тому ми з пакування убрали назву "Луганська область", бо продукцію просто не купували в інших регіонах. А тепер дійсно треба повертати повагу до області та займатися цінностно-іміджевими речами. Думати про покращення логістики, бо це дійсно велика перепона для розвитку малого бізнесу".
Згадали та обговорили байбаків, воронці та соняшники. Погодились с яскравими заходи сонця. Обговорили вислови про область приїжджих з інших областей України.
Від Кремінської делегації пролунала пропозиція щодо покращення бренду "Кремнщина" та виготовлення нової поліграфічної продукції в сучасному дизайні вже з елементами загального брендінгу область, що планує отримати Робоча група ініціаторів цього процесу. Таким чином й тут кремінчани хочуть бути першими, бо готові зараз для впровадження нових підходів та під гаслом "Кремінщини" просувати спільні символи причетності до Луганської області.
Ще раз зауважимо, що іміджева політика має стати не просто рекламою регіону, а й інструментом комунікації та, як наслідок, розвитку економіки Луганської області.