Брендобудівництво

Цього року масштабна бізнес-виставка підприємств зі східної України «Схід-Експо 2018» відбулась у приміщенні стадіону «Арена Львів» 1-2 листопада. Захід проводився разом із XVIII Міжнародним економічним форумом.

«Схід-Експо – 2018» організувала Програма розвитку ООН в Україні (ПРООН) за фінансової підтримки Посольства США в Україні, урядів Польщі та Японії.

164

За допомогою Travelbox VR можна віртуально побувати в цікавих природних та культурних місцях Луганської області. Саме дванадцять зображень різних місць, що поміщені цей продукт, дозволяють скласти кожному власне уявлення про цей надзвичайно різноманітний та привітний край. 

426

В умовах економічної кризи та структурних змін в соціально-економічному становищі регіону, особливо важливим є налагодження діалогу з місцевим населенням щодо виявлення тих позитивних та унікальних характеристик регіону, які стануть основою для формування нової ідентичності та гордості за свій регіон, а також стануть потужним посланням для мешканців інших регіонів України, нівелюючи наявні упередження та негативні стереотипи.

186

31 липня 2018 року, у Луганській облдержадміністрації відбувся форум-презентація «Імідж Луганської області: від ідеї до сучасного бренду».

168

Захід під таким гаслом відбувся 24 травня 2018 в облдержадміністрації. Його було організовано Агенцією регіонального розвитку Луганської області разом з Луганською обласною державною адміністрацією, за фінансової підтримки ПРООН та Європейського Союзу .

144

Круглий стіл, що ініціювала група представників громадськості (ГО «Агентство стійкого розвитку Луганського регіону”, ГО “Фундація “Простір”, ГО “Суспільна думка”та СНУ ім. Володимира) назвали “Разом вирішуємо та діємо. Крок 1".

133
← Попередня Наступна → 1 2
Показані 1-6 з 9