Брендобудівництво

Цього року масштабна бізнес-виставка підприємств зі східної України «Схід-Експо 2018» відбулась у приміщенні стадіону «Арена Львів» 1-2 листопада. Захід проводився разом із XVIII Міжнародним економічним форумом.

«Схід-Експо – 2018» організувала Програма розвитку ООН в Україні (ПРООН) за фінансової підтримки Посольства США в Україні, урядів Польщі та Японії.

78

За допомогою Travelbox VR можна віртуально побувати в цікавих природних та культурних місцях Луганської області. Саме дванадцять зображень різних місць, що поміщені цей продукт, дозволяють скласти кожному власне уявлення про цей надзвичайно різноманітний та привітний край. 

300

В умовах економічної кризи та структурних змін в соціально-економічному становищі регіону, особливо важливим є налагодження діалогу з місцевим населенням щодо виявлення тих позитивних та унікальних характеристик регіону, які стануть основою для формування нової ідентичності та гордості за свій регіон, а також стануть потужним посланням для мешканців інших регіонів України, нівелюючи наявні упередження та негативні стереотипи.

132

31 липня 2018 року, у Луганській облдержадміністрації відбувся форум-презентація «Імідж Луганської області: від ідеї до сучасного бренду».

116

Захід під таким гаслом відбувся 24 травня 2018 в облдержадміністрації. Його було організовано Агенцією регіонального розвитку Луганської області разом з Луганською обласною державною адміністрацією, за фінансової підтримки ПРООН та Європейського Союзу .

93

Круглий стіл, що ініціювала група представників громадськості (ГО «Агентство стійкого розвитку Луганського регіону”, ГО “Фундація “Простір”, ГО “Суспільна думка”та СНУ ім. Володимира) назвали “Разом вирішуємо та діємо. Крок 1".

82
← Попередня Наступна → 1 2
Показані 1-6 з 9