Брендобудівництво

Команда DESPRO впевнена, що саме цей символ об’єднає місцевих мешканців задля розвитку, привнесе новий подих у культурне життя громади і стане символом процвітання та добробуту.

34

Схід України – Донеччина, Луганщина – також має свою давню історичну традицію, не менш багату і цікаву, й непогано збережений потенціал видобутку солі та її широке використання. У цьому переліку є працюючі шахти ДП «Артемсіль», лікувальні заклади Слов’янського курорту, залишки давно недіючих промислових споруд або повністю втрачених через людську байдужість не так давно, а також різноманітна палітра історичних подій, дотичних до солі.

Проєкт «Шлях, позначений сіллю» розроблявся з метою посилення розвитку туризму Північних Донеччини та Луганщини через створення брендованого туристичного маршруту.

61

Протягом листопада 2020-лютого 2021 року у Луганській області було проведено конкурс художньої творчості «Тварини-символи Луганщини» за сприяння організації ГО «Громадський дім», Департаменту міжнародної технічної допомоги, інноваційного розвитку та зовнішніх зносин ЛОДА та Програми ООН з відновлення та розбудови миру.

Всього в конкурсі взяли участь більш ніж 1200 місцевих мешканців у чотирьох категоріях: молодша вікова – 794 роботи; середня вікова – 338 робіт; старша вікова – 28 робіт; цифровий малюнок – 18 робіт.

207

Для Луганщини бабак – тваринка особлива, оскільки є мешканцем степових просторів області й однією з тварин-символів поряд з конем та лисицею, які були виокремлені в результаті аналізу образних асоціацій мешканців Луганської області у 2018 році. Крім того, бабака можна побачити і на гербі Луганської області.

244

Як всі знають, Луганщина перша використала в промоції бренду інновацію Travelbox VR. Так вийшла в Світ брандована коробочка Луганщина.МОЯ, що перетворюється на спеціальний пристрій - VR окуляри завдяки яким можна розгялдати різні типи VR контенту.

495

Проєкт впроваджуватиметься в 4 громадах Луганщини: Білокуракинська, Кремінська, Марківська, Гірська, які є одними з 13 пілотних громад Луганської області, для яких за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру розроблено маркетингові стратегії та бренди.

454
← Попередня Наступна → 1 2 3 4
Показані 1-6 з 23