Брендобудівництво

Завершено триденний 26-й Міжнародний туристичний салон «Україна» – UITM’2019. У Києві експозиція Луганщини зацікавила вітчизняних представників турбізнесу та іноземних туркомпаній.

29

Етнофестиваль «Луганщина єднає» відбувся 18 серпня 2019 року. Організатори: Луганська ОДА за підтримки UN RPP, Громадська організація «Асоціація бджолярів Луганщини «Медова Артіль», Луганська Асоцiацiя органiзацiй осіб з інвалiднiстю, до ініціативи яких доєдналися багато інших партнерів та громадських діячів.

88

Цього року масштабна бізнес-виставка підприємств зі східної України «Схід-Експо 2018» відбулась у приміщенні стадіону «Арена Львів» 1-2 листопада. Захід проводився разом із XVIII Міжнародним економічним форумом.

«Схід-Експо – 2018» організувала Програма розвитку ООН в Україні (ПРООН) за фінансової підтримки Посольства США в Україні, урядів Польщі та Японії.

410

За допомогою Travelbox VR можна віртуально побувати в цікавих природних та культурних місцях Луганської області. Саме дванадцять зображень різних місць, що поміщені цей продукт, дозволяють скласти кожному власне уявлення про цей надзвичайно різноманітний та привітний край. 

782

В умовах економічної кризи та структурних змін в соціально-економічному становищі регіону, особливо важливим є налагодження діалогу з місцевим населенням щодо виявлення тих позитивних та унікальних характеристик регіону, які стануть основою для формування нової ідентичності та гордості за свій регіон, а також стануть потужним посланням для мешканців інших регіонів України, нівелюючи наявні упередження та негативні стереотипи.

391

31 липня 2018 року, у Луганській облдержадміністрації відбувся форум-презентація «Імідж Луганської області: від ідеї до сучасного бренду».

383
← Попередня Наступна → 1 2
Показані 1-6 з 11