​Чим займаються символи Луганщини - байбак, кінь та лисиця, на карантині?

​Чим займаються символи Луганщини - байбак, кінь та лисиця, на карантині?
​Чим займаються символи Луганщини - байбак, кінь та лисиця, на карантині? 0​Чим займаються символи Луганщини - байбак, кінь та лисиця, на карантині? 1​Чим займаються символи Луганщини - байбак, кінь та лисиця, на карантині? 2​Чим займаються символи Луганщини - байбак, кінь та лисиця, на карантині? 3

Поки вони чекають на дозвіл, щодо участі в публічних масових заходах та брендових подіях, як-то «Байбак Fest», Етно Фестиваль Єдності, Лабораторії зняття стереотипів та інші. Та не сидять без діла.

5 травня, вони допомагали проводити інформаційну компанію та поширювали буклети про громадські гарячі лінії доставки їжі та надання психологічної допомоги, що організовано в рамках реалізації проєкту ГС «Луганська обласна Асоціація організацій людей з інвалідністю» за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру (UN RPP) та в партнерстві з Департаментом соціального захисту населення Луганської обласної адміністрації.

Як це відбувалось дивіться у відео сюжеті, який підготувала з місця подій місцева телекомпанія:

Як зазначив голова ГС «Луганська обласна Асоціація організацій людей з інвалідністю», Микола Надулічний:

«Тільки 3-й день працює команда проєкту «Організація Центру волонтерської допомоги по доставці товарів першої необхідності категоріям громадян групи ризику COVID-19 в обласному центрі Луганської області та наближених до нього населених пунктах», який реалізує Громадська Спілка «Луганська обласна Асоціація організацій людей з інвалідністю» (скорочено - ЛАООІ) в партнерстві з Департаментом соціально захисту населення Луганської облдержадміністрації через організацію роботи спеціальних« гарячих ліній».

Для цього розробили спеціальний буклет проєкту з номерами телефонів, до яких тепер можуть звертатися ті, хто потребує допомоги. Працює 3 «гарячі лінії» з приймання дзвінків по доставці товарів і 1 - психологічної допомоги.

Інформація про проєкт публікувалася тут:

https://www.facebook.com/odalug/posts/1512049032310725

http://ndo.lg.ua/news/436-haryachi-liniyi-dlya-bezkoshtovnoyi-dostavky-tovariv-ta-psykholohichnoyi-dopomohy-teper-pratsyuy.html

http://ndo.lg.ua/places/news/272

Головна мета проєкту - об'єднання зусиль громадськості, влади та соціально відповідального бізнесу в підтримці вразливих категорій населення в умовах глобальної економічної кризи і поширення COVID-19 через створення волонтерського координаційного центру на базі - ЛАООІ в місті Сєвєродонецьк для доставки товарів першої необхідності особам, які перебувають у групі ризику COVID-19:

  • Самотні особи і матусі з дітьми;
  • Особи похилого віку з пріоритетом «80+» років
  • Іншим громадянам похилого віку, які потребують догляду
  • Особам з інвалідністю.

За 3 дня роботи по проєкту:

  • на гарячі лінії звернулися 61 особа, з них 90% - люди з інвалідністю, 10% - малозабезпечені. З 95% тих, що звернулися - жінки, віком від 60 до 80 років;
  • підбір і доставку продуктів харчування зроблено для 10 людей згідно списку продуктів харчування з товарів першої необхідності з 10% знижкою (відповідно до попередньої домовленості з локальним супермакетом), розрахунки за якими проведені власне особами, що звернулися. Ще 12 доставок сформовано і доставлено малозабезпеченим і нужденним, після дзвінків яких були зроблені виїзди на місця, щоб переконатися в тому, що дійсно люди, що звернулися, потребують у цьому. Після чого сформована потреба була забезпечена шляхом благодійних внесків ЛАООІ і здійснена доставка (памперси, миючі засоби, продукти харчування, медикаменти).
  • А сьогодні відбулась запланована міська вулична інфо акція з роздачі спецбуклетів з використанням ростових ляльок (кінь, байбак, лисиця, які закуповувалися UN RPP для проведення обласних акцій і заходів) за участю 3-х телевізійних груп і журналістів для популяризації даної послуги серед населення".

    Очікується, що за 3 місяці реалізації проєкту допомоги по доставці різних товарів буде надана не менше, як 800 жителям міста Сєвєродонецьк та наближених 7-ти сільських населених пунктів (Сєвєродонецьк, сел. Борівське, с. Метьолкіне, с. Воєводівка, с. Пурдівка, з . Сиротине, сел. Лісова Дача).

    За декілька днів роботи проєкту, як зазначила Яна Літовка – консультант «гарячої лінії» проєкту ЛАООІ:

  • Закуплено 3 смартфорна для організації «гарячих ліній»
  • Закуплено 3 планшета для асистентів доставки
  • Випущені спецбуклети (вклад ЛАООІ)
  • Організовано онлайн-система обліку дзвінків і передачі інфо про потреби для формування замовлень
  • З 61 дзвінка (час на обслуговування 1-го становить від 15 до 40 хвилин), що надійшли на гарячі лінії і за 3 дня роботи, здійснено 22 доставки, з них 10 - продуктові набори з магазину з 10% знижкою і 12 - соціального характеру малозабезпеченим згідно їх потреб. Надходили питання про доставку в міста Старобільськ і Лисичанськ.
  • Вивчаються потреби звернувшихся на лінію і вже проведені переговори про можливість доставки медикаментів з Центральної аптеки (складність домовитися з торговцями складається в умовах розрахунку з клієнтами в рамках українського законодавства і з огляду на відсутність відповідних знань про онлайн-систему розрахунків, навичок і гаджетів клієнтів проєкту - в основному незахищені верстви населення)
  • Спостереження з боку Департаменту соцзахисту населення Луганської ОДА за менеджментом організації роботи по проєкту дозволяє зробити висновок про те, що даний проєкт, як соціальна послуга може закуповуватися у ЛАООІ за рахунок коштів обласного бюджету, в рамках розроблюваного нового формату регіональної Програми «Турбота» (процес в даний час йде і підтримується UN RPP).
  • 329
    RSS
    Немає коментарів. Ваш буде першим!